Tomáš Braverman (Heureka.cz): Letošní prioritou je mobilní nakupování

Nákupní rádce Heureka.cz chystá pro letošní rok řadu novinek. Vedle mobilního nakupování se zaměří také na další rozvíjení svého košíku nebo reinkarnaci projektu Obchody poblíž. Jak bude přesně fungovat?

Číst celý článek
Novinky

UrbanStore.cz: Unikátní kampaň zvyšuje prodeje u stávajících zákazníků

Nápad na novou kampaň určenou k reaktivaci stávajících zákazníků vznikl na jaře loňského roku. Za své pojetí a výsledky si kampaň odnesla první místo v soutěži WebTop100.

| 16.02.2017 |
Číst celý článek
Novinky

ExaSoft.cz: Google nákupy přinesly vysoké tržby při nízkém PNO

Důraz na Google nákupy přinesl známému českému e-shopu s počítači a spotřební technikou růst tržeb o stovky procent. Postupnou optimalizací se podařilo snížit PNO až pod úroveň 5 %.

| 08.02.2017 |
Číst celý článek
Novinky

Na internetu už prodává většina obchodních řetězců.

Pokud se Češi rozhodnou nakupovat u své oblíbené značky na internetu, ve většině případů uspějí. Už tři čtvrtiny největších obchodních řetězců u nás totiž nabízejí vlastní e-shop. Na rozdíl od loňského roku je již e-shop samozřejmostí například i pro prodejce sportovního vybavení nebo zboží…

| 25.01.2017 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Novinky

Česká e-commerce loni rostla o 21 %, nejlepším dnem byl Black Friday

Tempo růstu tuzemské e-commerce nepolevilo ani v posledním čtvrtletí, magická hranice 100 miliard korun přesto v letošním roce nepadne. Nejlepším dnem byl poprvé Black Friday.

| 24.01.2017 | Ondřej Klega |
Číst celý článek



Novinky

Agátin svět: Facebook se osvědčil jako prodejní kanál

Spuštění kampaní e-shopu Agátin svět na Facebooku mělo jasný cíl: zvýšit tržby. Díky kvalitní optimalizaci se také podařilo snížit podíl nákladů na obratu až na pouhých 10 %.

| 11.01.2017 |
Číst celý článek
Novinky

Tescoma: Originální e-mailová kampaň propaguje kulinářské akce

České společnosti Tescoma jsme vymysleli automatizovanou kampaň, v níž pomocí e-mailu zveme zákazníky na kulinářské akce. Kampaň za svou originalitu i výsledky získala 2. místo v soutěži WebTOP100.

| 15.12.2016 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Novinky

Naši klienti mají nejlepší e-mailové kampaně dle WebTop100

Kromě prvního místa, které v soutěži obsadil projekt automatizovaných kampaní pro UrbanStore, jsme získali i druhou pozici – za e-mailovou kampaň, kterou promuje věrnostní akce TESCOMA.

| 16.11.2016 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Novinky

Trojice nových posil se představuje

Tři nováčci v ACOMWARE, to jsou Zdeněk, Petra a Markéta. Chtěli jsme je poznat blíže, proto jsme jim položili několik záludných otázek.

| 02.06.2016 | Tomáš Fikar |
Číst celý článek





1 2 3 4 7 9 12

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*