Tomáš Braverman (Heureka.cz): Letošní prioritou je mobilní nakupování

Nákupní rádce Heureka.cz chystá pro letošní rok řadu novinek. Vedle mobilního nakupování se zaměří také na další rozvíjení svého košíku nebo reinkarnaci projektu Obchody poblíž. Jak bude přesně fungovat?

Číst celý článek
Novinky

Agátin svět: Facebook se osvědčil jako prodejní kanál

Spuštění kampaní e-shopu Agátin svět na Facebooku mělo jasný cíl: zvýšit tržby. Díky kvalitní optimalizaci se také podařilo snížit podíl nákladů na obratu až na pouhých 10 %.

| 11.01.2017 |
Číst celý článek
Novinky

Tescoma: Originální e-mailová kampaň propaguje kulinářské akce

České společnosti Tescoma jsme vymysleli automatizovanou kampaň, v níž pomocí e-mailu zveme zákazníky na kulinářské akce. Kampaň za svou originalitu i výsledky získala 2. místo v soutěži WebTOP100.

| 15.12.2016 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Novinky

Naši klienti mají nejlepší e-mailové kampaně dle WebTop100

Kromě prvního místa, které v soutěži obsadil projekt automatizovaných kampaní pro UrbanStore, jsme získali i druhou pozici – za e-mailovou kampaň, kterou promuje věrnostní akce TESCOMA.

| 16.11.2016 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Novinky

Trojice nových posil se představuje

Tři nováčci v ACOMWARE, to jsou Zdeněk, Petra a Markéta. Chtěli jsme je poznat blíže, proto jsme jim položili několik záludných otázek.

| 02.06.2016 | Tomáš Fikar |
Číst celý článek



Novinky

KOH-I-NOOR: Podpora brandu v zahraničí zvýšila prodeje

Na podzim 2015 jsme pro českého výrobce KOH-I-NOOR realizovali kampaň zaměřenou na podporu značky. Ta přispěla nejen ke zvýšení povědomí o značce, ale vedle také k zvýšení prodejů o 29 %.

| 02.03.2016 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Novinky

Infografika: Jak vidí e-shopy rok 2016?

Výzkum byl uskutečněn v průběhu ledna na vzorku 212 majitelů tuzemských e-shopů. Potvrzuje přitom, o čem se v ČR mluví již několik týdnů – české e-shopy za sebou mají rekordní loňský rok a také očekávání na ten letošní jsou velmi pozitivní.

| 28.01.2016 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Novinky

Výzkum pro Marketing Festival: největší potenciál je v mobilní reklamě

Největší potenciál ze služeb v oblasti online marketingu má mobilní a video reklama. Vyplývá to z výzkumu společnosti ACOMWARE, který byl zveřejněn v první den konference Marketing Festival.

| 26.11.2015 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Novinky

Zvyšte své vánoční tržby díky projektu Vánoční-dárky.cz

Letošní Vánoce budou rekordní: dárky na internetu nakoupí až 50 % českých zákazníků a e-shopy meziročně porostou o více než 20 %. Jak si pomoci k ještě většímu počtu objednávek? Využijte náš projekt Vánoční-dárky.cz!

 

| 14.10.2015 | Jiří Traxler |
Číst celý článek





1 2 3 4 6 9 11

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*