Na projektu se podílejí

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 ředitelem naší společnosti. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Petr Cikán Head of Email Marketing
Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Naši klienti mají nejlepší e-mailové kampaně dle WebTop100

Odborná porota soutěže WebTop100 včera ocenila nejlepší digitální řešení za rok 2016. V kategorii E-mailingová kampaň postoupily do pětičlenného finále dvě kampaně z pera ACOMWARE pro společnosti UrbanStore a TESCOMA. Ty nakonec obsadily první i druhé místo.
„E-mailové kampaně mají ohromný potenciál a jsou oblastí, na kterou se specializujeme už několik let. Jsme rádi, že naše nápady ocenili i další kolegové odborníci. V obou případech jde o kampaně, které jsou svým pojetím netradiční a mají excelentní výsledky,“ říká Petr Cikán, Head of E-mail Marketing ve společnosti ACOMWARE.

Vítězným projektem kategorie E-mailingová kampaň soutěže WebTop100 se stala automatizovaná kampaň pro prodejce značkového oblečení UrbanStore.cz. „Jde o chytrou remarketingovou kampaň, kterou využíváme k oslovení stávajících zákazníků, u nichž uběhla delší doba od posledního nákupu. Jakmile zákazník navštíví e-shop a prohlédne si některou z kolekcí, podle transakční historie a dalších dat vyhodnotíme, zda nastala správná doba ho znovu oslovit. Teprve poté mu odesíláme newsletter. Cílem je hlídat frekvenci těchto e-mailů, aby neobtěžovaly, a dáváme si záležet také na obsahu, jenž by měl zákazníka zaujmout,“ vysvětluje Petr Cikán. Jednotlivé e-maily obsahují více informací ke kolekci zboží, kterou si zákazník prohlížel v obchodě. Jsou též doplněny o dynamické prvky, například recenze e-shopu od dalších zákazníků.

Smyslem e-mailové kampaně pro společnost TESCOMA, která se v soutěži WebTop100 umístila na druhém místě, je podpora výjezdů promo týmu. Ten pořádá v jednotlivých prodejnách TESCOMA nejrůznější kulinářské akce. „E-mail je v tomto případě jediný kanál, který slouží k pozvání členů věrnostního programu na každou akci. Zákazníci od nás obdrží pozvánku a slevu 20 % na nákup v daný den. Kampaň funguje už od roku 2015 a je zajímavá rovněž tím, že její úspěšnost hodnotíme podle denního nárůstu tržeb na prodejně, kde se akce koná,“ dodává Petr Cikán.

Více informací o našich aktivitách v oblasti e-mailového marketingu najdete na https://emailing.acomware.cz/.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*