Narex: První digitální kampaň známého výrobce nářadí

Známému výrobci a prodeji nářadí Narex jsme v loňském roce pomáhali s vůbec první digitální kampaní. Ta pomohla zvýšit povědomí o značce i získat nové návštěvníky.

Pro klienta Narex jsme na podzim 2015 vytvářeli první digitální strategii, na jejímž základě byla realizována online kampaň, která rozšířila již naplánované aktivity v televizi a rozhlasu.

Našim cílem bylo oslovit mladší generaci amatérských kutilů v přibližném věku 25–44 let. Klientovi jsme doporučili zaměřit svou pozornost na síť YouTube, která umožňuje pomocí video reklamy zacílit na velmi konkrétní skupinu uživatelů internetu.

Pro klienta jsme v průběhu celé podzimní kampaně realizovali:

  1. Příprava mediálního plánu
  2. Výroba reklamy
  3. Přesné cílení na zákazníky Narex
  4. Remarketingové kampaně
  5. Vyhodnocení kampaně a jejích přínosů

V rámci online kampaně se nám podařilo oslovit více než 450 000 unikátních uživatelů, kteří zhlédli video nebo některý z jiných formátů inzerce. Díky velkému rozsahu kampaně se povedlo získat i více než 7 500 nových návštěvníků na web značky Narex a došlo také ke zvýšení prodejnosti zboží v jednotlivých prodejních kanálech.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Narex-2016
Případová studie – Case-Narex-2016
cs_CZCZ