Kontakty pro média

Kamil Gric - PR Manager
Email: kamil.gric@acomware.cz
Telefon: 737 289 527


Napsali o nás

Po prvních šesti měsících tohoto roku je jasné, že internetové prodeje v Česku letos zlomí další rekord. Od ledna do konce června se obrat tuzemských e-shopů meziročně zvýšil o 22 %. Ve druhém čtvrtletí růst dokonce akceleroval a dosáhl 25 %. V tomto období byl mezi lidmi největší zájem zejména o sezonní zboží, jako jsou bazény, klimatizace nebo domácí ventilátory.


Vypadá to na další rekord české e-commerce. Od ledna do konce června se obrat tuzemských e-shopů meziročně zvýšil o 22 % a růst akceleroval.


Představitelé tradičních prodejen bijí na poplach. Podle nich nemohou konkurovat zahraničním řetězcům, které často prodávají pod nákupními cenami. Další odliv zákazníků pro ně znamenají rostoucí nákupy přes internet.


Brexit je na reklamním trhu vnímán spíše negativně. Některé firmy v něm však vidí potenciál.


Jaké jsou ve světě trendy v nakupování přes internet? Co vědí e-shopy o svých zákaznících a jak pracují s jejich e-maily? O internetovém obchodování jsme mluvili s expertem na e-shopy a reklamu Ondřejem Klegou. Moderuje Zuzana Burešová.


Brexit jako takový začal okamžitě výrazně ovlivňovat obchodní procesy napříč světovým trhem, a to nejen v off-line, ale také v on-line prostředí.


Spoléhat jen na statistiky Googlu nebo Seznamu se nemusí vyplatit. Do hry totiž vstupuje mnoho faktorů, se kterými si online metriky neporadí. Chyby jsou drahé.


Nezávislost srovnávačů cen na internetu - to bude hlavní téma dnešního vydání magazínu Online Plus. David Slížek se se svými hosty hledal odpověď na otázku, co bude spor eshopů Alza a srovnávače Heuréka znamenat pro budoucnost.


"Během května a června vyzkoušelo programatický nákup v televizi několik zadavatelů a agentur. Kampaně proběhly v rámci akce uspořádané u příležitosti Dne programatiky (24. 5. 2016). Ta byla sponzorována televizí Óčko, v jejímž vysílání byly kampaně realizovány," uvedl v dnešní tiskové zprávě Martin Čelikovský z R2B2 s.r.o..


Šéf společnosti Heuréka Tomáš Braverman odmítl kritiku některých e-shopů, které se po změně ve vlastnické struktuře obávají zneužití dat. Firma pracuje na jejich větší ochraně, uvedl při úterní debatě z cyklu Eshopista, kterou server iDNES.cz vysílal v přímém přenosu. Hlavními hosty debaty byli manažeři Slevomatu v čele s výkonnou ředitelkou Marií Chytilovou.


Stále více Čechů i Evropanů nakupuje přes internet. Podle statistik Evropské komise přes internet nakupuje celkem 44 procent zákazníků. I přes stále rostoucí oblíbenost se mezi lidmi šíří mýty. Je na internetu zboží skutečně vždy levnější? Trvá doprava zbytečně moc dlouho? Podívejte se.


Acomware je konzultační společnost pro e-comerce. Za třináct let fungování má za sebou přes tisíce konzultací a práce pro více než tři tisícovky internetových projektů. Jan Penkala je její CEO. V našem rozhovoru jsme mluvili o českých eshopech, digitální reklamě, rozvoji videoreklamy a tom, že díky mobilům se brzy zásadně změní internetový trh.


Heureka ovlivňuje až třetinu nákupů na internetu, kdyby ztratila důvěru e-shopů, tak to pro ni ale bude problém, říká expert na e-commerce Jan Penkala. Bojkot srovnávače ze strany Alzy byl podle něj velmi dobře načasovaný, důvody jsou ale prý spíš obecné. Penkala tvrdí, že Alza je už dost silná a ztrátu srovnávače cen dokáže lehce nahradit.


Co je skutečným motivem, proč se Alza odhodlala k takovému kroku a jak se tohle rozhodnutí promítne mezi další hráče české ecommerce? O tom se budeme bavit s Janem Penkalou, konzultantem českých e-shopů.


Už tři čtvrtiny kontaktních čoček se v ČR prodají po internetu, jde tak o jeden ze segmentů s největším podílem on-line prodejů. V roce 2014 činil tento podíl 69 procent, vyplývá ze studie agentury GfK.


Internetové knihkupectví Martinus.sk patří mezi slovenské e-shopy, které prosperují nejen doma, ale také v zahraničí. V roce 2000 ho založil Michal Meško, současný spolumajitel, který e-shop dodnes aktivně řídí. Meško bude hostem diskuzního cyklu Eshopista, který se uskuteční 24. května v Crowne Plaza v Bratislavě.


Největší tuzemský srovnávač cen přichází o data největšího e-shopu. Alza se pouští do akce, která tu dlouho nebyla.


Když má Česko nejvíc e-shopů na obyvatele v Evropě, proč se tak málo prosazují v zahraničí? Odpověď je nasnadě: a kolik znáte úspěšných zahraničních e-shopů u nás? Důvody jsou stejné, schází odvaha jít do toho naplno a důkladně se na cizí trh nachystat. Ambice našim prosperujícím e-shopařům nechybí, stejně tak ale ani naivita, se kterou se do expanze ženou. 


Konzultační firma nabídne svým klientům cloudovou platformu, která analyzuje chování zákazníků a takto získanými poznatky přispívá k zefektivnění marketingu.


Bez spokojených zákazníků velkou díru do světa neuděláte. Zeptali jsme se odborníků na drobnosti, které takřka nic nestojí a kterými si u zákazníků „šplhnete“.




1 2 3 4 5 10 14 18

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*