Mobilní marketingová konzultace

Mobilní zařízení táhnou růst české e-commerce: pravidelně se zvyšuje nejen návštěvnost z těchto zařízení, ale také jejich podíl na nových objednávkách. Naše mobilní marketingová konzultace vám pomůže s přechodem na mobilní řešení či jeho optimalizací. Získáte také přehled o možnostech mobilního marketingu

Kdy je pro vás konzultace vhodná?

  • Pokud nemáte responzivní web nebo mobilní verzi
  • Pokud plánujete svou první marketingovou kampaň na mobilech
  • Pokud chystáte expanzi do zahraničí, nebo zde již působíte
Domluvte si konzultaci

Vývoj návštěvnosti a objednávek z mobilů

V polovině roku 2016 tvoří mobilní zařízení 27 % návštěvnosti a téměř 14 % tržeb. Za poslední dva roky se tyto hodnoty více než zdvojnásobily!

Vývoj tržeb a návštěvnosti z mobilních zařízení

Význam mobilních zařízení v e-commerce

Přechod lidí z desktopů na mobilní zařízení je celosvětový trend. Michal Jirák (MITON) a Michal Bilka (Slevomat) mluví o významu mobilních zařízení v české e-commerce.

Jak konzultace funguje?

Konzultace se skládá ze 3 kroků, na jejichž konci si odnesete praktické rady a doporučení pro vaši firmu.

Příprava

Specialisté se na analýzu připraví na základě vašich podkladů (Google Analytics, vyplněný marketingový dotazník).

Konzultace

Setkání specialistů s vámi, časový rozsah cca 3 hodin. Účastnit se může více osob na vaší straně. Ze setkání si již odnášíte tipy a doporučení.

Závěry

Obdržíte od nás celou prezentaci, ale také například dashboard do vašeho Google Analytics pro sledování mobilní návštěvnosti.

Případová studie Pepe Jeans® London

Módní značce Pepe Jeans jsme pomohli zvýšit tržby z mobilních zařízení o 260 %. Chytrou strategií jsme také přivedli nové návštěvníky kamenným prodejnám.

Pepe Jeans

Mobilní kampaň přinesla zákazníky e-shopu i prodejnám

Výsledky:

  • Zvýšení podílu mobilní návštěvnosti na 28 %
  • Zvýšení tržeb z mobilních zařízení o 260 %
  • 50 uplatněných slevových kuponů na pobočkách

Domluvte si konzultaci
400+ zákazníků ročně
A každému se věnujeme naplno!

Spokojení klienti

Školení o inteligentní emailové komunikaci nám otevřelo nové možnosti do světa behaviorálně orientované komunikace se zákazníkem. Přednášející disponovali velmi odbornými znalostmi a praktickými ukázkami demonstrovali využití direct e-mailu jakožto efektivního nástroje pro cílenou, personalizovanou a efektivní kampaň, která si v ničem nezadá s nediferencovaným zasíláním pro recipienty nezajímavého obsahu zpráv.

Marcel Vacula
Manažer marketingu Tescoma s.r.o.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*