Mediální kampaně

Využíváte všechny možnosti oslovení zákazníků? Mediální kampaně přinášejí okamžitou návštěvnost a zároveň mají dlouhodobý efekt. O úspěchu Vaší společnosti na internetu rozhoduje mnoho faktorů. Jedním z klíčových je i to, jak a zda se o Vás vůbec Vaši potenciální zákazníci dozví. 

Mediální kampaně oproti jiným reklamám přinášejí obrovskou výhodu v okamžité měřitelnosti, a tedy současně i možnosti změn. 

Proč realizovat mediální kampaň?

Při představení Vašich produktů či služeb potenciálním zákazníkům se můžete ubírat v zásadě dvěma směry (ani jeden z těchto směrů byste však neměli opomíjet).

  • Pracovat s návštěvníky, kteří sami aktivně vyhledávají Vaše produkty či služby (zde pracujete s metodami, jako je SEO optimalizace a její nástroje, PPC reklamy, porovnávače zboží atd.)
  • Směrem, kdy návštěvníky sami oslovíte a představíte jim své výhody, akce, novinky atd. (mediální kampaně)

První cestou se vydává většina společností a dalo by se říci, že již patří k jakémusi základu (standardu). Tvorbu mediální kampaně je nutné dobře naplánovat.

Díky naší exkluzivní spolupráci s předními servery můžeme nabídnout našim klientům nejvýhodnější podmínky

náhled webu tipa.eu

Ke spokojenosti spravujeme Astratexu dlouhodobě mediální kampaně

Na začátek je třeba stanovit strategii

  • Co od mediální kampaně očekáváte (čeho chcete docílit)?
  • Jaká je Vaše cílová skupina (koho může Váš produkt/služba zajímat) a jak se tento člověk na internetu obvykle chová?
  • Jaký máte na mediální kampaň rozpočet (nebo stanovení a eliminace nákladů vzhledem k očekávaným výsledkům)?
  • Na tyto otázky po vzájemné konzultaci s Vámi nalezneme odpovědi

 

Samotné naplánování mediální kampaně

  • Dle získaných informací dochází k výběru vhodných médií (serverů) a formátů reklam
  • Stanovení harmonogramu kampaně (timing)

Průběžné vyhodnocování

  • Mediální internetové kampaně mají oproti jiným reklamám obrovskou výhodu v okamžité měřitelnosti, a tedy současně i možnosti změn
  • Díky online statistikám okamžitě víme, jak jsou která média úspěšná a jak jsou které formáty (kreativy) atraktivní
  • Můžeme tedy kreativy dle potřeby měnit a dle průběžných výsledků optimalizovat k docílení maximálního efektu (méně úspěšné nahradit za nové atd.)

Finální vyhodnocení mediální kampaně

  • Po uplynutí mediální kampaně dochází k jejímu detailnímu vyhodnocení
  • Porovnávají se statistiky a kampaň se detailně hodnotí dle stanovené strategie a předběžných očekávání
  • Dle časového odstupu samotného vyhodnocení od konce mediální kampaně je nutné počítat s tzv. „post“ efektem – tedy s dlouhodobějším dopadem mediální kampaně (vracející se návštěvníci, opakované nákupy, reference atd.)

Proč mediální kampaně od ACOMWARE?

  • V oblasti mediálních kampaní se pohybujeme od počátku působnosti naší společnosti (od roku 2002), a tedy máme bohaté zkušenosti
  • Zaměřujeme se na potřeby klientů a kampaně plánujeme vždy „na míru“, aby maximálně splnila (či předčila) očekávání
  • Vzhledem k našemu dlouhodobému působení v online mediích a realizaci mnoha kampaní máme zkušenosti, jak jsou které servery a formáty úspěšné, víme, co kde funguje, a dokážeme kampaň naplánovat co nejefektivněji
  • Odhadneme výsledky, jakých může mediální kampaň dosáhnout
  • Poradíme Vám s volbou kreativ nebo je kompletně zajistíme
  • Díky vztahům s našimi partnery Vám dokážeme kampaně zajistit za výhodnějších podmínek, než byste získali sami
  • Využíváme nejmodernější nástroj pro nákup a správu reklamních ploch - Adform
 

 

náhled webu tipa.eu

Výhodných podmínek nákupu médií využívá také e-shop pepejeansstore.cz

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*