Novinky přináší

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Jak na Vánoce inzerovat efektivně?

Ondřej Klega spolu s Janem Penkalou z ACOMWARE v pondělí 29. října vedli odborný seminář pro členy APEK na aktuální téma „Vánoční kampaně efektivně“. Na setkání nechyběli majitelé a zástupci velkých českých e-shopů.

E-shopy letos dosáhnou rekordního obratu 51,2 miliardy korun 

Odhady Heureka.cz hovoří o rekordní výši obratů tuzemských e-shopů. Z toho více než čtvrtina obratu připadá na Vánoce, na které by se měly e-shopy připravit několik měsíců předem. „Do přípravy vánoční kampaně se pusťte už v létě, abyste mohli začít inzerovat minimálně 2 měsíce před hlavní sezónou. Na Vánoce je potřeba mít už PPC kampaně 100% nastavené,“ zdůraznil Ondřej Klega.
E-shopy nesmí zapomenout ani na logistiku
nebo plánování marketingových akcí.

 

 


 

Ondra Klega na semináři pro APEK

Oblíbené motivační výzvy pro zákazníky: 

 

  • Doprava zdarma na vybrané produkty
  • Výhodné produktové balíčky
  • Dodatečné body do věrnostního programu
  • Zboží skladem a také pobočky nebo výdejní místa 

 

 

 


seminář pro APEK

Proč byste měli využívat mediální kampaně?

Další část workshopu se věnovala řízení mediálních kampaní a remarketingu. „Mediální kampaně nejsou určené pouze velkým hráčům. Výrazně podporují značku i středních a malých e-shopů. Jejich přímý účinek umíme měřit,“ dodává Jan Penkala. Zároveň ukázal příklady mediálních kampaní ve spojení s remarketingem a technologií RTB. Návratnost investice se zvyšuje několikanásobně. 
Probírala se i účast ve vánočních projektech mediálních domů  a ve speciálních projektech jako jsou vanocni-darky.cz. Ten letos navštíví přes 250 000 návštěvníků, kteří nakupují vánoční dárky na internetu.
 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*