Jak jsme pomohli značce Pepe Jeans uspět na internetu

Známé fashion značce Pepe Jeans se vstup na internet vydařil – roste obratově, zvyšuje se hledanost a význam brandu a online prodej vhodně doplňuje běžné kamenné prodejny. Jak se to podařilo?

V roce 2012 spustila společnost KLAR Fashion vlastní internetový obchod Pepe-jeans-store.cz. V té době firma neměla žádné předchozí zkušenosti s online podnikáním, ani jasně stanovený plán svého rozvoje.

Od roku 2013 ji ACOMWARE pomáhá v naplnění třech základních cílů:

Společně s klientem procházíme fází prvních konzultací, přípravy marketingové strategie i realizace jednotlivých kroků. Bouráme například bariéry pro online zákazníky – na e-shopu najdou přesný seznam velikostí v kamenných prodejnách, mají dopravu zdarma a bez problémů mohou vrátit zboží.

Dosavadní výsledky dokazují, že také typicky retailový prodejce může na internetu získat zajímavý obrat – e-shop rostl meziročně o 120 %, zvýšilo se povědomí a hledanost značky Pepe Jeans (na obratu se podílí 7 miliony Kč) a podařilo se odstranit některé bariéry – například kamenné pobočky navštíví 20 % zákazníků z internetu.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Nezapomínejte, že také vám můžeme pomoci se vstupem na online trh. Domluvte si s námi marketingovou konzultaci!

Případová studie - Case-Pepe-Jeans
Případová studie – Case-Pepe-Jeans
cs_CZCZ