Feedo.cz: Na 50% nákupů se podílí e-mailový marketing

V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak aktivně nesbíralo data o svých zákaznících. Naším cílem bylo tyto věci napravit a zvyšovat nejen počty objednávek, ale také hodnotu značky v očích zákazníků.

 

Klientovi jsme konkrétně navrhli několik hlavních kroků k dosažení těchto cílů:

 

  1. Implementaci nástroje IBM Marketing Cloud
  2. Vytvoření centrální marketingové databáze
  3. Vytvoření zákaznických segmentů
  4. Zavedení automatických e-mailových kampaní
  5. Vybudování komunity díky atraktivnímu obsahu

 

 

 

Díky technologii IBM Marketing Cloud, pochopení zákazníka a správnému nastavení komunikace se e-mailing v krátké době stal nejdůležitějším prodejním kanálem e-shopu Feedo.cz. V současné době až 50 % zákazníků využije e-mail ve svém nákupním procesu a e-mailing přímo tvoří 25 % veškerých objednávek. Feedo.cz za dobu společné spolupráce vyrostl na obrat více než 500 milionů korun ročně a je největším českým a slovenským e-shopem v segmentu kojeneckých potřeb.

 

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*