ExaSoft.cz: Google nákupy přinesly vysoké tržby při nízkém PNO

Spolupráci s e-shopem ExaSoft.cz jsme zahájili v červenci 2016, kdy jsme převzali správu PPC kampaní s cílem maximalizovat tržby při dodržení PNO pod 5 %. Do výpočtu PNO bylo možné zahrnout také 30 % hodnoty asistovaných konverzí.

Vzhledem k povaze segmentu e-shopu jsme se rozhodli pracovat především s Google nákupy. Založili jsme celkem 84 samostatných kampaní, které odpovídají kategoriím webu. Za účelem zvýšení konverzního poměru a celkové ziskovosti jsme po získání dostatečného množství dat začali kampaně vyhodnocovat a optimalizovat:

  1. Cenová optimalizace kampaní
  2. Pravidelná analýza vyhledávacích dotazů
  3. Po šesti týdnech správy cenová optimalizace všech kampaní (dle lokálního výkonu v ČR a výkonu jednotlivých zařízení)
  4. Po pár měsících správy pozastavení inzerce kategorií, které nesplnily cíle

Kvalitním nastavením a optimalizací kampaní jsme v listopadu 2016 dosáhli zvýšení tržeb z Google nákupů meziročně o 233 %, přičemž PNO byla po započítání 30 % z hodnoty asistovaných konverzí pouze 4,1 %.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*