Novinky přináší

Magdaléna Divišová Business Development
Magda má na starosti projekt Eshopista a zároveň působí jako CEO Online People.

E-commerce Academy odstartovala další téma přednáškou a workshopem

V sobotu 6. října začal druhý modul projektu E-commerce Academy s názvem „Specifika chování zákazníků v e-commerce“. Přednášky cílily na PPC kampaně. Praktický workshop se zabýval content strategií.

Nejnovější poznatky z e-commerce

Studenti byli do tématu uvedeni přednáškou popisující online trh a SEM, neboli Search Engine Marketing. Tomáš Búřil pak studentům vysvětlil pojmy Affiliate marketing a display reklama. Během dne posluchači zjistili, jak tvořit PPC kampaň a jak přistupovat k analýze klíčových slov.

Jan Penkala studentům představil význam e-mail marketingu a jeho postavení v komunikaci se zákazníkem. Důraz kladl zejména na personalizaci obchodního sdělení.

Sobotní setkání bylo zpestřeno i přednáškou v angličtině. Paní Belinda Whittaker obeznámila účastníky s pojmem SMM neboli Social Media Marketing a důraz kladla zejména na vedení dialogu s fanoušky.


Jan Penkala na E-commerce Academy

Kvalitní popisky prodávají

Praktický workshop navázal na přednášku z minulého týdne. Studenti E-commerce Academy se věnovali hlavně analýze klíčových slov a content strategii. Zaměřili se na nejčastější chyby, kterých se e-shopaři dopouštějí při prezentování svého zboží:

  • Kopírování popisku zboží od konkurentů nebo od distributora.
  • Neúplně nebo nepřesně popsaný výrobek.
  • Prázdné fráze, které potenciálnímu zákazníkovi nepřinášejí žádné užitečné informace.
  • Fotografie zboží jsou bez nápadu.

Po absolvování druhého modulu budou studenti schopni:

  • Vytvořit pro reálného klienta rentabilní PPC kampaň.
  • Zvládnout práci s nástrojem Collabim a Majestic SEO.
  • Pracovat s e-mail marketingovým systémem Streamsend.

logo EU dotace

​Dotace „Rozvoj podnikatelského prostředí pomocí nových vědeckých poznatků v oblasti e-commerce businessu“ je financována ze zdrojů Evropského sociálního fondu a rozpočtu hl. m. Prahy – „Investujeme do vaší budoucnosti“.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*