Čeští zákazníci jsou nedůvěřiví, ochota nakupovat se ale zvyšuje

Český zákazník e-shopů je specifický svou citlivostí na cenu, situace se ale lepší. Spotřebitelů, kteří dávají přednost kvalitním službám a zákaznickému servisu, pozvolna přibývá. „Není důležité, kolik zákazníků ve vašem e-shopu nakoupí, ale kolik jich je opravdu spokojených. Nejdůležitější jsou ti, kteří o značce mluví a dávají najevo svůj zájem, ovšem těch jsou jen jednotky procent“, řekl specialista na věrnostní systémy elektronických obchodů Radek Hrachovec. Celý článek najdete níže:

http://www.rmol.cz/novinky/cesti-zakaznici-jsou-neduverivi-ochota-nakupovat-se-ale-zvysuje

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*