Agátin svět: Facebook se osvědčil jako prodejní kanál

S e-shopem Agátin svět spolupracujeme již po dlouhou dobu například na PPC kampaní v systémech AdWords a Sklik. Na začátku loňského roku jsme spolupráci rozšířili o Facebook kampaně, jejichž hlavní cíl byl jednoduchý: přinést nové prodeje a zvýšení tržeb.

Aby kampaně přinesly kýžený efekt, zaměřili jsme se proto na výběr produktů s vysokými maržemi, u kterých klient předpokládal větší míru obliby u zákazníků. Výsledná kampaň měla následující parametry:

  • Časový horizont: Leden–říjen 2016
  • Hlavní metriky: Růst tržeb e-shopu, výše PNO
  • Forma propagace: PPC bannery, CPC promo příspěvky s odkazem na články o daných produktech
  • Cílení: Ženy, matky, úzce definované zájmy (rodičovství či zájem o Montessori vzdělávání), cílení na publika vytvořená na základě podobnosti se stávajícími zákazníky (lookalike audience)
  • Optimalizace: Testování různého umístění, kreativ(vždy minimálně dvě) i cílení
  • Remarketing: Cílení na návštěvníky, kteří si přečetli článek o produktu

Strategie hodnotného obsahu, precizní optimalizace kampaní a prevence nerentabilních sad se vyplatila. CPC reklamní kampaně na Facebooku, aktivní po dobu 10 měsíců letošního roku, tvořily až 53,4 % z celkových tržeb Facebooku. A přestože hodnoty PNO během prvních měsíců fluktuovaly, od června do října postupně klesly až na 10 %.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*