ACOMWARE posiluje svůj tým pro e-mailovou komunikaci, připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open

Praha, 10. 7. 2015 – Konzultační společnost ACOMWARE posiluje své oddělení pro e-mailovou komunikaci. Novým členem týmu je od července Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. ACOMWARE také chystá další novinky v čele s vlastní platformou pro setkávání odborníků na e-mailing.

 

Přijímáním nových specialistů reaguje ACOMWARE na rostoucí poptávku o správu e-mailové komunikace ze strany svých klientů. „Kontinuálně získáváme nové klienty z řad e-shopů i retailových firem. Jejich společným cílem je zlepšit e-mailovou komunikaci napříč celým životním cyklem zákazníka,“ vysvětluje Jan Penkala, CEO společnosti.

Oddělení e-mail marketingu vedené Petrem Cikánem nově posílil Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. Halama byl již v minulosti oceněn za svou práci na e-mailových kampaních, když si například v roce 2013 odnesl první a druhé místo v soutěži Fenix content marketing v kategorii o nejlepší newsletter. V letošním roce je také členem poroty soutěže WebTop100 v kategorii E-mailingová kampaň.

ACOMWARE je v současnosti jedničkou mezi konzultačními společnostmi, které poskytují služby v oblasti e-mailové komunikace. S tou pomáhá řadě předních firem, jako je ČSA, TESCOMA, Kytary.cz nebo Feedo.cz. Společnost nedávno spustila na adrese http://emailing.acomware.cz nový specializovaný web věnovaný této tematice a na podzim pak připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open, v rámci níž budou mít odborníci i klienti možnost seznámit se s novinkami v oblasti e-mailové komunikace. „Cílem setkání bude přinášet praktické zkušenosti, konkrétní data z českého trhu i inspiraci ze zahraničí,“ vysvětluje Penkala. První setkání proběhne v září letošního roku.

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 45 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.

Kontakt pro média

Rubikon PR

Patricie Petruccová

tel: +420 775 929 191

email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*